Jäsenkirje

Jäsenkirje 2023

Tervehdys teille kaikille jäsenille!

Muistathan myös tänäkin vuonna, että jäsenyys JHL:n riveissä on juuri sinulle hyvä asioihin vaikuttamisen mahdollisuus ja että se yhdistyksemme tärkein voimavara olet sinä, arvoisa jäsenemme!

Sinun roolisi jäsenenä ammattiyhdistyksessä on tärkeä. Muutokset työelämässä on osa meidän kaikkien jokapäiväistä työtä. Tunne välittämisestä on ammattiyhdistyksen edunvalvonnan tärkein asia jäseniään kohtaan. JHL ajaa jäsentensä asioita työelämässä.

Saat liiton tuen mm seuraavissa työelämään liittyvissä asioissa:

- työsuhde ja palkkaus

- luottamusmiehen palvelut

- JHL:n aluetoimiston palvelut

- työttömyysturva

- jäsenkoulutus

- muita merkittäviä valtakunnallisia ja paikallisia jäsenetuja

Mitä useampi julkisella sektorilla ja hyvinvointipalveluja tuottavilla aloilla työskentelevä palkansaaja on JHL:n jäsen, sitä parempia työehtoja on mahdollisuus saada sovittua.

Tietoa JHL osasto 364 toiminnasta (mm. järjestötehtävien hoitajat) löytyy myös kotisivulta osoitteesta: https://jhlyhd364.jhlyhdistys.fi/

Jäsenpalvelu 24h:ssa voit JHL:n jäsenenä hoitaa asioitasi sähköisesti.

Muista päivittää tietosi ja sähköpostiosoitteesi.                                       https://www.jhl.fi/jasenyys/jasenyyden-hoito/jasenpalvelu-24h/

Käyttäjätunnus = jäsennumero

salasana = henkilötunnuksesi (esim.140662-123A) kun kirjaudut ensimmäistä kertaa.

Muutokset ja jäsenyys

JHL:n jäsenenä on helppo jatkaa vaikka elämä toisi eteen muutoksiakin.

Saat jäsenmaksusta vapautuksen jos ryhdyt opiskelijaksi, jäät vanhempainvapaalle tai menet armeijaan. Ja tiesithän, että voit jatkaa jäsenenä eläkkeelläkin.

Ilmoita edellämainituista elämäntilanteissa tapahtuneista muutoksista Marjo Strid:lle sähköpostilla marjostrid@gmail.com

Eläköityvä jäsen: Muista Ilmoittaa eläkkeelle jäämisestä liiton jäsenpalveluun, sillä JHL ei saa sitä tietoa mistään muualta.

JHL:n jäsenpalvelu palvelee jäseniä ja yhdistyksiä kaikissa jäsenyyteen liittyvissä asioissa numerossa 010 7703 430 ma-to klo 9-12.

Vapaa-aikatoiminta

Vapaa-aikaa käytetään harrastuksiin ja sosiaalisiin kontakteihin sekä tapahtumiin. Vuoden 2023 aikana on mahdollisuus osallistua tapahtumiin, joista saat tietoa seuraamalla KS Keskiviikko-lehden järjestöpalstoja. Myös omat kotisivumme toimivat ilmoituskanavana ja lähetämme sähköpostia tulevista tapahtumista.

AS OY PUROLANTIE 6, LEVI

Yhdistyksemme tarjoaa jäsenillemme virkistyskäyttöön huoneistoa Leviltä, Kittilän Immeljärven läheisyydessä. Varaa sinäkin oma viikkosi ja koe Levin mahtavat harrastusmahdollisuudet loistavasta majoituskohteestamme käsin. Katso lisää tietoa ja varaustilanne yhdistyksen nettisivuilta: https://jhlyhd364.jhlyhdistys.fi/purolantie/

VAPAA-AIKA MATKAT / TAPAHTUMAT JHL ry os 364 VUONNA 2023

Tarkempaa tietoa saat seuraamalla aktiivisesti yhdistyksemme kotisivuja ja lehti-ilmoittelua!

Sinä, hyvä jäsenemme olet avainasemassa yhdessä tekemään ja osallistumaan yhdistyksen kaikenlaiseen toimintaan.

Kouvolan kaupungin viranhaltijat JHL ry osasto 364 hallitus