Jäsenkirje

Jäsenkirje 2018

Tervehdys teille kaikille jäsenille!

Jäsenyys JHL:n riveissä on huomattava asioihin vaikuttamisen mahdollisuus. Etenkin juuri nyt, kun julkiset työpaikat ovat maakunta- ja soteuudistusten myötä suuressa murroksessa. Olemalla aktiivinen jäsen ja luottavainen työpaikkojen säilyttämiseksi näinä aikoina.

Arvoisa jäsen, Sinä olet yhdistyksemme tärkein voimavara. Sinun roolisi jäsenenä ammattiyhdistyksessä on entistä tärkeämpi. Muutokset työelämässä on suuri osa jokapäiväistä työtä. Tunne välittämisestä on ammattiyhdistyksen edunvalvonnan tärkein asia jäseniään kohtaan. JHL ajaa jäsentensä asioita työelämässä.

Saat liiton tuen työelämään liittyvissä asioissa:

- työsuhteeseen ja palkkaukseen liittyen

- luottamusmiehen palvelut

- JHL:n aluetoimiston palvelut

- työttömyysturvan

- jäsenkoulutuksen

- muita merkittäviä jäsenetuja

Mitä useampi julkisella sektorilla ja hyvinvointipalveluja tuottavilla aloilla työskentelevä palkansaaja on JHL: jäsen, sitä parempia työehtoja on mahdollisuus saada sovittua.

Tietoja JHL osasto 364 toiminnasta (mm. järjestötehtävien hoitajat) löytyy myös kotisivulta osoitteesta: https://jhlyhd364.jhlyhdistys.fi/

Jäsenpalvelu 24h:ssa voit JHL:n jäsenenä hoitaa asioitasi sähköisesti.

Muista päivittää tietosi ja sähköpostiosoitteesi.                                       https://www.jhl.fi/jasenyys/jasenyyden-hoito/jasenpalvelu-24h/

Käyttäjätunnus = jäsennumero

salasana = henkilötunnuksesi (esim.140662-123A) kun kirjaudut ensimmäistä kertaa.

Muutokset ja jäsenyys

JHL:n jäsenenä on helppo jatkaa vaikka elämä toisi eteen muutoksiakin.

Jos ryhdyt opiskelijaksi, jäät vanhempainvapaalle tai menet armeijaan, saat jäsenmaksusta vapautuksen. Lisäksi jäsenenä voit jatkaa ELÄKKEELLÄKIN. Ilmoitathan eläkkeelle jäämisestä (huomioithan JHL:n vapaa-ajan vakuutusturvan) tai muista elämäntilanteissa tapahtuneista muutoksista Kirsi Nevalaiselle sähköpostilla nevalainenkn@gmail.com

Eläkeläistoiminta

Varttuneen väen tapaamiset yhdistyksen toimitiloissa Kouvolankatu 24, 3:s kerr. Aika: Kuukauden ensinmäinen maanantai kello 13 alkaen. Kahvihetken lomassa keskustellaan päivän polttavista aiheista ja tietenkin rennolla otteella.

Vapaa-aika

Vapaa-aikaa käytetään harrastuksiin ja sosiaalisiin kontakteihin sekä tapahtumiin. Vuoden 2019 aikana on mahdollisuus osallistua tapahtumiin, joista saat tietoa seuraamalla PK-lehden sekä KSKeskiviikko-lehden järjestöpalstoja. Myös omat kotisivumme toimivat ilmoituskanavana.

AS OY PUROLANTIE 6, LEVI

Virkistyskäyttöön yhdistyksemme tarjoaa ympäri vuoden jäsenillemme huoneistoa Leviltä, Kittilän Immeljärven läheisyydessä. Varaa sinäkin oma viikkosi ja koe Levin mahtavat harrastusmahdollisuudet loistavasta majoituskohteestamme käsin. Katso lisää tietoa ja varaustilanne yhdistyksen nettisivuilta: https://jhlyhd364.jhlyhdistys.fi/purolantie/

Toiminta 2018-2019

Sinä, hyvä jäsenemme olet avainasemassa yhdessä tekemään ja osallistumaan yhdistyksen kaikenlaiseen toimintaan.

Yhdistysterveisin Kouvolan kaupungin viranhaltijat JHL ry osasto 364

Vapaa-aika matkat / tapahtumat JHL ry os. 364   vuonna 2019

Helmikuu:

Kouvolan teatteri: My Fair Lady 23.2.2019 klo 18 http://www.kouvolanteatteri.fi/ohjelma/my-fair-lady

Toukokuu:

Tallinnan matka 18.5.2019

Kesäkuu/heinäkuu:

Oman paikkakunnan kesäteatteri

Elokuu:

Leffalippuja

Lokakuu:

Lippuja Kuusankoskitalon konsertteihin