Historiaa

KOUVOLAN KAUPUNGIN VIRANHALTIJAT JHL RY 364

Kouvolan kaupungin viranhaltijat r.y perustettiin 29.11.1964. Vuosina 1982-2006 yhdistys toimi nimellä Kouvolan kaupungin viranhaltijat KTV ry. Nykyinen nimi otettiin käyttöön 9.10.2006 alkaen. Jäseniä yhdistyksellä on 339.Toimistomme osoite on KOUVOLANKATU 24 3.kerros 45100 KOUVOLA.

Ammattiyhdistyksen rooli on kasvanut työelämän- ja yhteiskunnan rakenteiden muutoksessa. Muutoksesta on tullut osa jokapäiväistä työtä. Eläkkeelle siirtyvien määrä eri aloilla lisääntyy merkittävästi vuosittain. Työtehtäviä järjestellään uudelleen, jäljelle jäävien työmäärä lisääntyy.Työntekijän paineet henkisellä-ja fyysisellä tasolla kasvavat koko ajan.Se näkyy lisääntyvänä työuupumuksena.

Ajantasainen palkkaus, työsuojelu, ja työhyvinvointi ovat tärkeimmät osa-alueet työssä jaksamisessa. Näissä asioissa työntekijä tarvitsee usein ammattiyhdistyksen apua neuvotellessaan työnantajan kanssa.

Jäsenistön edunvalvonta onkin aina ollut ja on edelleenkin Kouvolan kaupungin viranhaltijat JHL ry:n tärkein asia. Hyvä edunvalvonta antaa jäsenille tunteen että heistä välitetään ja, että heidän työssä jaksamisensa on tärkeää.

Edunvalvonnan lisäksi yhdistyksemme tarjoaa edelleen monipuolista virkistystoimintaa. On teatteriretkiä,perheretkiä, laivaristeilyjä, ostosmatkoja, pikkujoulu ym,ym.

Uusimpana toimintamuotona yhdistys vuokraa omistamaansa lomahuoneistoa jäsenilleen virkistyskäyttöön. Huoneisto sijaitsee Levillä erinomaisella paikalla latujen ja laskettelurinteen äärellä. Immel-järven läheisyys laajentaa käyttömahdollisuuksia kesäkautta ajatellen. Patikkaretkelle pääsee suoraan pihasta. Leviltä löytyy myös Golf-kenttä lajia harrastaville.

TIETOA KOHTEESTA LÖYTYY KOTISIVUILTA OSOITTEESTA:

http:// jhlyhd364.jhlyhdistys.fi