Edunvalvonta

JHL KOUVOLA – YHTEINEN EDUNVALVONTA

Meillä on Kouvolassa kolme Jhl:n yhdistystä: 029, 096 ja 364, joiden jäsenet ovat yhdessä vaaleilla valinneet edunvalvojansa.

Hyvinvointisektorille ja Kaupunkikehityssektorille ajankäytölliset luottamusmiehet, jotka huolehtivat toimialansa edunvalvonnasta ja neuvotteluista, sekä pääluottamusmiehen joka vastaa kaupunkitason neuvotteluista.

Lähinnä jäsentä kuitenkin ovat ammattialakohtaiset ”työpaikkaluottamusmiehet”.

Työsuojelusta vastaavat yhdessä työsuojelupäällikön kanssa kuusi työsuojeluvaltuutettua.

Järjestämme vuosittain ammattialakohtaisia iltoja, joissa käsitellään ammatillisia asioita ja ongelmia.

Kaakkois-Suomen aluetoimisto tukee paikallisia yhdistyksiä edunvalvonnassa ja järjestää mm. ammatillisia opintopäiviä

Kukin ammattiosasto huolehtii itsenäisesti jäsenasioiden hoidosta ja virkistystoiminnasta.